Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Δεν είμαι εγώ ο συντάκτης του άρθρου για τη συμμετοχή Χρυσαυγιτών στις επιχειρήσεις της ΕΛΑΣ

Με αφορμή ρεπορτάζ τοπικής εφημερίδας που προφανώς εκ παρεξηγήσεως (λόγω της ενεργής συμμετοχής μου στην συντακτική ομάδα των 36 συνδιαχειριστών) με αναφέρει ως "αποκαλύπτων" συντάκτη συντάκτη άρθρου του ergasianews, σχετικά με τη συμμετοχή Πατρινού Δημοτικού Υπαλλήλου στις επιχειρήσεις  "ΞΕΝΙΟΣ ΖΕΥΣ" της ΕΛΑΣ και στις συλλήψεις αλλοδαπών, θέλω να ενημερώσω ότι συντάκτης του συγκεκριμένου άρθρου ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ.
Το συγκεκριμένο άρθρο φέρει την υπογραφή συναδέλφου συνδιαχειριστή με το συντακτικό ψευδώνυμο "Che QUE BΑΡΑ" και είναι προφανές ότι δεν είμαι εγώ ο συντάκτης, ούτε διεκδικώ την "πατρότητα" του συγκεκριμένου άρθρου.
Το ERGASIANEWS είναι ένα ανοικτό διαδικτυακό blog, όπου 36 εργαζόμενοι, άνεργοι, συνδικαλιστές, άνεργοι δημοσιογράφοι, με ευαισθησίες σε εργασιακά και κοινωνικά ζητήματα, αθρογραφούν άνευ λογοκρισίας και προεγκρίσεως από κανέναν.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, θέλω να δηλώσω ότι το συγκεκριμένο άρθρο αναδεικνύει το πρόβλημα και όχι τα πρόσωπα, αφού ο συντάκτης - συνδιαχειριστής έλαβε μέτρα προστασίας προσωπικών δεδομένων, τα οποία ο "εμπλεκόμενος" δημοτικός υπάλληλος είχε ούτως ή άλλως αντηρτημένα και με "πικάντικα" σχόλια σε δημόσια θέα στο profile του στο facebook.
 
Τέλος θέλω να διαβεβαιώσω ότι κάθε αποκαλυπτικό άρθρο του ERGASIANEWS στηρίζεται πάντα από πλήθος αδημοσίευτων στοιχείων (οπτικοακουστικό και έγγραφο υλικό), το οποίο διατηρεί (για παν ενδεχόμενο) στο αρχείο του ο συντάκτης!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου